valencià | castellano

Els objectius de desenvolupament sostenible i el treball decent

Projecte ENREDRA'T AMB EL DESENVOLUPAMENT

Aquest mes de juliol finalitza aquest projecte d'educació per al desenvolupament i per a la ciutadania global, realitzat per la Fundacio Pau i Solidaritat PV i cofinançat per la Generalitat Valenciana.
[llegir més]

Jornada “Els Objectius de Desenvolupament Sostenible i el Treball Decent”

Hem organitzat per al matí del dilluns 3 de juliol aquesta Jornada amb l'objecte de donar a conéixer l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible.

El treball de Pau i Solidaritat a Nicaragua

Des dels seus inicis, la Fundació Pau i Solidaritat treballa amb organitzacions de treballadores i treballadors del camp nicaragüenc (sindicats, cooperatives de productors/es i camperols/es associats/ades) que lluiten per mantenir la propietat de les seues terres i per incrementar els seus rendiments productius i econòmics en un context agreujat per les polítiques neoliberals.
[llegir més]

Desenvolupament de l’agroindústria rural impulsada per dones llauradores indígenes Maya del Departament de Totonicapán (Guatemala).

La Unió d'Agricultors Minifundistes de Guatemala i la Fundació Pau i Solidaritat PV reprenem el compromís per l’enfortiment de l’economia agrícola a Guatemala i l’enfortiment de les seues organitzacions de base.
[llegir més]

El programa de Desenvolupament Rural Sostenible per a les Comunitats Indígenes de Chiapas segueix avançant en la millora de les condicions de vida i l’autonomia de les persones.

Des del passat 1 de març, i amb una aportació de 47.846,87 euros de la Diputació de València, tenim en marxa aquest projecte